fredag 24. februar 2012

Partylite

                                        Partylite


Min Søster og min mor selger varer fra partylite, linda som da er min søster var å hadde party hos meg for ca 3 uker siden og i går var jeg å hentet varene mine.. tenkte legge ut bilde av det jeg fikk den kvelden.

votivlys holder evt telys men den hvite stearinen følger med når du kjøper 1 gang også kan man bruke den me de man vil etterpå. jeg kjøpte med deilige hvite snøbær duft :)

stormlykt me telys tre for tre stor el små telys,denne var en gave som jeg fikk fordi linda avtalte 3 nye party :) driit fin !

 Nydelie glo lite. dæm e berreste lekker nÃ¥r man tenner pÃ¥ de, lyset skinner gjennom hele lyset slik du ser her..
to slike glo lite som står på et sett me 3 som heter klassisk eleganse, disse syntes jeg var super fine :) ble ikke bra nok på bilde men de finner du på side 14 i katalogen som du finner på partylite sine nettsider. klikk på den lilla partylite teksten så kommer du direkte dit..

denne var en del av en suprise pakke jeg fikk sammen med et løv for å ha godis el sand og et telys i pluss 15 te lys i forbudte frukter duft..

Slik ser den ut når de er litt lys i rommet og den er tent.. veldig fin.


Alt i alt vil jeg si meg veldig fornøyd me mitt party, kune godt tenkt meg mer men de blir vel etterhvert.. kanskje? eller jo jeg tror nok de!

Ønsker du å ha et party i rørvik,namsos,flatanger området er de bare å legge igjen en kommentar så kan jeg videreformidle om ønskelig..

Ha ei fin helg. klem <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar